پیش فیلتر فلزی (قابل شستشو)

9 / 10
از 2 کاربر

پیش فیلتر فلزی (قابل شستشو)

 

در حال حاضر پیش فیلترهای فلزی (قابل شستشو) به صورت غیر استاندارد از توریهای لوزی (به جای توری فیلتر) به صورت چین خورده داخل فیلتر استفاده می شود.

شرکت پویا بافت کاسپین اولین و تنها تولید کننده تخصصی توریهای گرد بافت سیمی در ایران با بهره گیری از دانش فنی و کادر مجرب اقدام به تولید توری فیلتر از جنس استنلس استیل ، آلومینیوم و گالوانیزه و...نموده تا در راستای بالا بردن کیفیت صنعت فیلترسازی سهیم باشد.

توری فیلتر که از سیم نازک بافته میشود ، به صورت پیچیده و نا منظم است که این امر باعث پوشاندن تمام فیلتر بطور یک نواخت و جلوگیری از فرار ذرات از فیلتر میباشد.

یکی از مزایای پیش فیلترهای این شرکت تغییر ضخامت سیم و تراکم توری به سفارش مشتری با تلرانس بسیار بالا میباشد ، که این امر باعث میشود این فیلترها دارای کاربردهای فراوانی شود.

پیش فیلترها معمولا در سایزهای 2.5*60*60 و 5*60*60 و 10*60*60 و 2.5*30*60 و 5*30*60 سلنتیمتر وطبق سفارش مشتری در هر ابعادی و از جنس استیل ، آلومینیوم و گالوانیزه تولید میگردد.

پیش فیلتر های آلومینیومی (قابل شستشو) معمولا در دستگاههای هوا ساز ، ایر واشر ، فن کویل ، کمپرسورها ، توربینها و مدخل ورودی کارخانجات استفاده میشود.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :